onsdag den 4. november 2009

Såå er det november !!

Så er rumors overstået ! Det er lidt trist, for det har været kanon sjovt, og jeg har lært en masse nye ting ! (:

Fredag den sidste dag of Rumors blev jeg hentet af min hostmor fra skole, fordi jeg var syg :( Men tog alligevel på skolen om aftenen. Austin hentede mig, og havde skrevet et brev på dansk til mig, for at gøre mig glad (: Rigtig sødt. Jeg hjalp til med hår og andet nødvendigt, så som social opbakning :D Min veninde Courtney blok, havde købt en gave til mig, fordi hun synes jeg var så sød og havde lavet det dobbelte af hvad jeg havde behøvede til showet ! :D Det gjorde mig kanon glad ! Så havde en af pigerne ( skuespiller) Emy lavet et glas med chocolade og en note til os alle, ( en slags joke man ville kunne forstå hvis man har set stykket :D )
Efter det, er det tradition at tage på den her restaurant efter hele scenen er blevet skildt ad, alt er ryddet op, og færdigt, så efter alt det hårde arbejde, gjorde vi det :D
Det var sjovt ! De er alle kanon søde ! Jeg skulle være hjemme kl 12.30 så jeg gik lidt før end alle de andre !..

Når men som sagt er jeg syg !!!
Det er pænt trist efter at denne lørdag var HALLOWEEN !! ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV ØV !!!
Jeg hjalp mine host søstre med deres kostumer ! De var rigtig flotte, og uhyggelige, hvilket ikke er normalt her ! Normalt er som i filmen Mean girls ! Frækt tøj ..
Når men så er Austin jo sååååå sød at komme over og holde mig ved selvskab, så vi satte os uden for, tændte ild, og bare snakkede til klokken var 11, hvor han tog hjem igen... Han havde købt Fanta til mig, for det er SÅÅ meget min yndligs ting nu. Det er rigtig svært at få her af en eller anden grund ! & jeg er bare ikke fan af deres Dr. Pepper og root beer ( endnu ) ! Det er heller ikke så nemt at drikke vand her, fordi du kan ikke rigtig drikke det fra hanen, fordi vi bor i ørkenen, og man skal spare på vandet + de putter en masse giftige ting i det, så der ikke kommer baterier ( haha, hvad er værst ! ) og det smager bare forfærdelig, så når vi ikke har købe vand, er det ikke nær så sjovt at være tørstig, som når vi har :D
ANYWAYS !! ..
De sidste par dage har jeg set 10000000 film ! Amerikanere er så dovne ( SORRY ) at de har den her kanal, der er en slags "lej en film" kanal, så du vælger bare en og har den for 24 timer, og der er omkring 20 danske kroner !.. Meget smart.
Men så fandt jeg ud af at vi også har en med GRATISE FILM !!! og ikke dårlige film nej ! GRATISE GODE FILM !!
& som i fleste nok ved, jeg ELSKER gratis ting ! Så jeg har set film HELE tiden, i den tid jeg har været syg ! sååå SKØNT at have en hjemme biograf :D Jeg har set film som 17 again, bed time story, Gladiator, High school musical, The golden compas, AND SOOO ON !! juuhuu !! Alt sammen for freee !!

Så var jeg også til lægen, og det var en okay oplevelse, men bestemt ikke billig !! så håber jeg kan få noget hjælp til forsikrings tingene !!

JEG FEJLER ! : Jeg har en infektion i mine ører, og i mine slimhinder, næsen, så når jeg sover flyder det ned i min hals, så også der nu ! .. Jeg har fået medicin, og har det okay nu, så imorgen tager jeg i skole igen :D

Jeg savner jer alle sammen meget og håber i har det godt !

Mange knus fra mig !! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D