tirsdag den 17. november 2009

Ny opdatering (:

Jeg vil bare fortælle at jeg har en hostfamilie nu !

Alt jeg ved ( og det er sladder Jonell har fundet rundt om kring det meste af det)

Jeg ved det er en dame, hun er navajo indianer, og hun har en mand der bor i resevatet i bjergene ( vi tror det er derfor han aldrig er hjemme)..De har vist voksne børn.. Hun er skole lærer på chaparral high school.. Jeg skal tage bussen hver morgen og efter skole :( Har en del venner i nærheden jeg måske kan køre med, det håber jeg !! Men det bliver helt klart spændene..Sjovt med en HELT ny kultur...


Jeg er heller ikke syg mere ! har haft en fed uge, været sammen med veninderne! Sierra SOM IKKE FLYTTER ALLIGEVEL JUHUUUUUU.. :D:D og Ashley, sovet sammen med Kaitlyn, osv osv :D Starbuck, fashion Square, forever 21 også videre..


Så fredag var In N out Friday, så der var jeg med Austin, Christian, og shabeeb :D Det var sjovt som altid med dem, men da jeg kom hjem var der INGEN hjemme !!! ARRRHH Jeg ringede til alle men maddie og Courtney var taget til den nye H&M der lige er åbnet her i AZ, så det er en Big deal.. Jonell var på hostpitalet osv osv.. Så jeg var strandet uden for huset, og det er altså ikke lige til at komme væk der fra.. Så jeg prøvede at ringe rundt for at finde nogle venner der kunne samle mig op.. Det var rigtig koldt, men fik da lavet alle mine lektier under den lille lille have lampe. Det er ikke tilladt med gadelys osv, fordi de vil have det til at være naturligt, derfor er det ØRKEN her.. Men jeg elsker det nu.. Back to the story ! Austin kom så og hentede mig, men havde MANGE planer.. Han skulle spille sit stykke Oliver, så jeg sov i hans bil i 2 timer hehe.. Så besøgte vi hans mor. Det var en hyggelig aften og godt at møde hende..
Nu har jeg ikke skrevet i min dagbog for en uge og har helt glemt hvad jeg har lavet ! Har haft så travlt.. hehe
HOV Har også snakket med min mor og Signe på skype for første gang i 3 måneder :D det var sjovt og skønt at snakke med dem :D heheh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D