torsdag den 26. november 2009

Onsdag!:D

THANKSGIVING TOMORROW !:D
Den amerikanske højtid Thanksgiving fejres den fjerde torsdag i november. En tradition, der har rødder helt tilbage før, Amerika blev til USA.
Her er historien om, hvorfor amerikanerne hvert år tager hul på julen ved at spise kalkun, tranebær-sauce og græskartærte.Hvert år indtager amerikanerne i gennemsnit 46 millioner kalkuner på Thanksgiving day

Det er dobbelt så mange som til jul
Det udgør en tredjedel af de 264 millioner kalkuner, der hvert år opdrættes i USA Kalkuner vejer i snit 6,8 kilo


På Thanksgiving day indtager amerikanerne derfor 257 ton kalkun

97 procent af amerikanerne fejrer Thanksgiving
Omkring 21,7 millioner amerikanere rejser med fly for at komme til Thanksgiving hos familie og venner i år

Mere end 37 millioner amerikanere rejser med bil for at komme til Thanksgiving i år...

Idag har jeg fejret Thanksgiving med Austins familie. Hans mor, hans bror, ham og hans bedsteforældre.:) Det var super hyggeligt.

Imorgen er det den RIGTIGE thanksgiving og ser SUPER meget frem til det..

Der bor nogle andre i mit værelse de næste par dage, ikke engang Miles ved hvem de er, så jeg sover på en lille sofa ting :) Men det passer mig fint!:D
Dette bliver bare en super stor oplevelse og glæder mig rigtig meget "!!
Så har jeg fået pakke for mor&signe, moster+ kusine og fætter+ pigerne :D SUPER MANGE TAK !! hvor er i fantastiske! Håber i ved(alle sammen ) hvor meget det betyder når man er så langt væk fra hjemme!! I er Fantastiske og bare super mange tak ! :D



Børne og damen med det røde hår, er Miles brors, kone + børn :)



















Den uge med cola i hånden er Miles, han er super sød, og er rigtig glad for han er min hostbror
nu. :)

Den gamle med brillerne
er min nye host far :D Hehe. Havde ikke noget
godt billede af min nye hostmor endnu :D






De 2 der sidder sammen på nogle sten er Miles veninde og hendes storebror, de er super cool :D & det var sjovt at hænge ud med dem !! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D