fredag den 20. november 2009

Nyt igen.. :D

Er lige kommet hjem fra Coffé house på min skole, det var FANTASTISK.. Det er en slags koncert, aller der vil være med fra skolen går til Audition og de bedste kom med. Jeg er venner med alle theater personerne, så MANGE MANGE af mine venner var med.. Det var super sjovt, og underholdene. Der er BARE mange talentfulde mennesker, jeg er rigtig overvældet af at jeg kender mennesker der er så fantastiske. (:


Kender 9 der har fødselsdag i dag ! - Tillykke til jer, hvis i skulle komme forbi her d: hehe..


Imorgen er dagen jeg flytter, det vil sige nu, er sidste aften !!

Vi har på en måde bare "glemt" jeg flytter ? Ikke gjort noget særligt, men har fået Rugbrød i afskedsgave (: !! Jeg ved ikke hvad jeg skal give Familien Mertens, de er så FANTASTISKE og fortjener det BEDSTE ! ved ikke hvordan man siger tak, for så meget, for alt de har givet. Deres kærlighed, omsorg, hjælp, støtte, åbenhed, og tid ! Det er jo mere end jeg nogensinde kan sige tak for. Jeg er kommet frem til jeg vil invitere dem ud og spise til December eller Januar, så jeg også for dem at se igen ! (: ...


Så vil jeg også sige jeg ved ikke hvordan min computer situration vil blive i den nye familie ??

Så måske kommer der ikke ny information for noget tid, ingen opdateringer.


SÅ hav det godt, jeg elsker jer rigtig meget og er glad for at Pernille og mor følger min blog nu også (: hehe..


Take care Denmark ! <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjL83cCGq2WVv3rTFLsbRfShUzQR6fkgdhoosLX7UrNoIQCeoV4jwFtJ4T3nP_2jSDyGKRduiZFXSdkAfLhbh00p6eDqJcfNsUm4BdOtsjAXkYVWfVbqfjv9GK698YaozobmZo4IuhS2l4/s1600/de+nye+skal+sorteres+222.JPG">


Billedet er mine 2 veninder, taget sidste lørdag :D !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D