torsdag den 1. april 2010

Billeder ! :D

Hey alle sammen !

Jeg håber i alle har det godt, og der er kommet lidt mere styr på tingene her, så jeg tror jeg vil begynde at opdatere oftere igen :D

Jeg var været i San Diego, pga familie nødsituration (de skulle til NY)...
San diego er en MEGET smuk ny, og hvor var det bare skønt at have fødderne i vandet, og kigge på hotte surfer fyre ! :D Klart et sted jeg vil besøge igen, måske i lidt bedre form, så jeg også kan lege hot, på stranden :D når Anyways..
Her er et par billeder ! :D






_________________________________________________________________

Her er billeder fra Foto shoot i min foto klasse, Aberdeen Destiny & Ditte !! .













hehe.. Det var super sjovt at tage de billeder !! har MANGE flere, og de er på facebook !! TJEK DEM UD !! :D


Jeg har det rigtig godt, bruger meget tid med mine venner !! :D


Her er 2 af mine rigtig gode venner, Amanda og Jakob !! :D sov og var med amanda søndag og mandag i denne uge, og sov og var med jakob fredag og lørdag ? :D De er skønne !! (:




Jeg kommer hjem d. 30 juni kl 14.10 ! :D Jeg savner jer alle sammen meget, ;D

Jeg holder "så er jeg hjemme"-fest. Fredag d. 2 juli ! skriv endelig på facebook osv. hvis i vil med !! I er højst sandsynlig mere end velkommene ! :D

Min plan når jeg kommmer hjem er at få et arbejde hurtigst muligt ! :D så skal jeg have fundet mig en lejlighed, også til Januar håber jeg på at få startet på KTS !! Fotograf er drømmen lige nu, og jeg håber at få skabt forbindelse til nogle fotografer som jeg kan arbejde lidt med i sommeren ! :) Det ville være helt perfekt hvis det skete, så kunne jeg få mere erfaring og så er det jo også bare SUPER sjovt :D !! hehe

& bare 2 andre billeder med spejl reflecs i bunden som jeg meget godt kan lide ! ! :D


Skriv endelig, og håber i alle har det godt :D

1 kommentar:

Juhuu :D Skønt med kommentare :D