fredag den 21. maj 2010

!

Min dårlige samvitighed presser på !! har SÅÅ mange billder og ting jeg har lavet jeg vil fortælle om, og tro mig INTET NYT ER GODT NYT - det passer !!! Jeg har det så stjerne fantastisk, og alt køre bare ! :D Der er så mange muligheder og fantastiske ting og mennsker alle steder omkring mig !! Dog er min telefon væk, hvilket er et irritations og stres moment, for mine omgivleser, men en lettelse for mig ! Jeg behøver ikke bekymre mig om noget som helst !!! - For jeg kan alligevel ikke gøre noget ved det :D

Der er kun omkring 1 månede tilbage ! Det er skrammende, men hvor bliver det skønt at se jer alle sammen igen ! Jeg glæder mig rigtig meget og til alle jer der kan komme til min hjemkomst fest ! JUHUUUU :D

Skriver og opdatere snart igen, Love you all ! :D <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D