søndag den 21. februar 2010

Nåårh ! :D

GODE OG DÅRLIGE TING AT FORTÆLLE DENNE GANG !! :D

-Siger man ikke det dårlige først, så det gode er nemmere at huske ??

Jeg kan ikke vente med at flytte ! Jeg ser frem til at bo med min ven Duncan, og hans familie + jeg VIRKELIG trænger til nye omgivelser ! Jeg kommer til at savne at hike og jeg tror det bliver svært uden Olive ! (: Det er bare min store vovse nu, som ligger på min seng og sover. orrh Jeg elsker Olive ! ..
Men resten bliver No problems at leve uden ! :) måske at skolen er så tæt på også og at jeg har et totalt mega fedt badekar som jeg flittigt benytter ! :D MEN Duncans hus er også for fedt, poolen og haven er stor, så når den bliver varm omkring slutningen af marts kan jeg begynde at svømme !
Så til en trist information:
Min Oldefarmor døde desværre i fredags. Det er svært at forholde sig til på den anden side af jorden, men jeg fik sagt godt farvel til hende, før jeg rejste. Det er jeg glad for. Jeg er helt sikker på det var det bedste der kunne ske for hende på nuværende tidspunkt. Livet er værd at leve så længe man værdsætter det ! Det gjorde hun HELT klart !! Men jeg tror at dette år har været det sidste hun ville være i stand til at gøre det.. Hun var meget gammel og jeg tror på at hun har det bedre nu.
En sjov ting er at jeg lige har fået en hilsen fra hende igennem en bekendt, for et par dage siden. Det betyder meget. Jeg tror hun følte hun havde fået alt sluttet godt af, og sagt farvel.
Jeg tænker på hende og på min familie.
Jeg synes det er vigtigt at fortælle her på min blog, da jeg ved mange kommede exchange students læser den ( Tak til jer også (: ). Det kan ske, og det skal man være forberet på, og have afklaret hvad man vil gøre i en sådan situration !. Jeg bliver her, for jeg er HELT sikker på at det er hvad min oldefarmor ville ønske og det er nemmere for mig selv. Jeg føler jeg kan tage afsked med min oldefarmor på en fornuftig måde her. Det ville være sværer for mig at komme hjem, møde alle venner familie osv, sige farvel til min oldefarmors kiste, også til hele familien for at rejse tilbage... Mit valg har været det rigtige for mig..
Jeg har en masse gode venner jeg heldigvis kan snakke med om det.

NYE MÅL :
udnytte solen - få lidt farve ! :D ( bliver jo nok pink gris med polka prikker ! haha) :D
Løbe - Nu når jeg kan hike hver dag mere.. mine læg muskler er gigantiske.
Mindre Kaffe - Jeg er jo cofféholick og tro mig DET FINDES !! + hvis det er frappuccino jeg for er det omkring de 450 calorier !!! WHAT !!!!!!!... Ikkke flere af dem :P

BLAA BLAA har lavet en lang liste med ting:D:D !!



Når fra Fredag til idag har jeg hængt ud med Sofia (sverige) og Michelle (Schweiz,) vi har lavet hjemmelavede pizza, snobrød, s'more osv på bål med sofias host familie.. Så drak vi en vin, hvilket var FANTASTISK GODT.. Sofias hostfamilie er fra Rotary, og de er SÅ søde..

s'more = some more. og det hedder de fordi de smager så godt. Det er Kiks, med chokolade og skumfiduser :D
Idag hjalp vi så med at bygge et hus og lavede småkager, varm chokolade, chokolade kage og tog et bad ! FUCK HVOR ER JEG USUND !! Jeg har minimun fået 5x så mange ting indenbords i løbet af dagen som jeg NORMALT får på 2 uger ??? AD AD AD !! 02/20-10 never again !! ... Det har bare været for hyggeligt !! :D


så nu sidder jeg bare her hjmme og feder den, fordi det regner :( :( Alle er så glade når det regner og jeg bliver mega deprimeret ! .. Jeg ELSKER at det er varmt hele tiden !! Det er bare sååååå skønt..

Jeg flytter næste fredag, som er min fars fødselsdag ( TILLYKKE FARMAND ) ...


Så er Theater startet op igen, og super stjerne Ditte har fået nyt kældenavn..
Ingen i USA kan sige Ditte som vi udtaler det, og jeg er faktisk ikke sikker, for hvor er det svært at huske sit navn når man høre 30 forskellige udgaver hverdag og prøver at få folk til at sige det rigtigt ! Så mit navn her er De de/didi/dedo/dedao/deidi/Ditta. De tætteste venner kalder mig altid Diddy, jeg tror simpelhen ikke jeg reagere på Ditte når jeg kommer hjem !!
Når men mit nye kælenavn er diddy the machine :P fordi jeg er en haj til at være hurtig og eftektiv når jeg har det sjovt :D Så jeg er På kostumer igen ! :D MEN så lavede jeg da også lige andre props til showet så som, en masse papir birds, stol og bord, + maling og tusindevis af tynde lange strimler af lagner.. :D Jeps jeg er for sej !! just saying !!..

haha. Når.. Alt i alt, en middel klasse uge ud af 10 stjerner er vi nok på 5.. Normalt er den jo alting 10 eller 9 ½. Men det har været lidt svært med alting, så jeg ser frem til den kommende månede hvor det jo også er min FØDSELSDAG :D:D:D: !!



Ingen billeder denne gang - no patience ! :D

Jeg skriver snart igen !


Hasta la vista, baby

4 kommentarer:

  1. Er ked af at høre det med din oldemor :( Men jeg synes at det er godt at du skriver det her, så kommende udvekslingsstudenter bliver klar over, at det kan ske. Jeg blev selv meget overrasket over det, da min mor spurgte mig hvordan jeg ville reagere, hvis nogen jeg kendte døde, mens jeg var i USA. Tanken havde aldrig faldet mig ind før hun spurgte!
    Haha, det med dit navn er en af de sjove ting ved udveksling! Jeg var i USA for to år siden, og der var ikke én eneste amerikaner, som kunne finde ud af at udtale mit efternavn - det lød som volapyk når de sagde det :P Nu fik jeg ikke kommenteret din valentines-post, men ville bare lige sige, at det med at man skal gå rundt og finde sit hjerte og sætte det på andre lyder som utrolig genial ide!
    Men skal du flytte værtsfamilie, siden du skal flytte? Sorry hvis spørgsmålet er indlysende ^^;

    SvarSlet
  2. Hey Sophie !! Tusinde tak for din Feat back !! det betyder utrolig meget.. Tak for din forståelse og ja dødsfald sker jo! Det er altid trist, men også en naturlig del af livet ??? ! Det er sjovt med navnene :D Det for mig i godt humør og til at grine meget ofte :D ! Jeg kan slet ikke finde ud af deres penge system :D synes du ikke det var svært ?? Det giver ingen mening pengenes farver og størelser !! !
    Jeg skal flytte host familie ja ! Det skal jeg nu d. 6. :) Det er min 4. familie jeg flytter ind til..
    Jeg synes det var en SÅ fed idee det med hjerterne, det var sjovt og så har vi også syngede Valentines som var super cool :)

    SvarSlet
  3. Det var så lidt, og tak fordi du skriver blog - dejligt at få et indblik i hvordan det rent faktisk er at være på udveksling, udover det organisationerne fortæller os! :)
    Haha, jeg kan heller ikke finde ud af det med dollars! Kun sedlerne, der er ALT for mange små mønter! Fandt nogen dollars jeg havde tilbage forleden, og jeg var bare et stort spørgsmålstegn, da jeg skulle tælle mønterne sammen :P
    Din 4. værtsfamilie? Uha, det var ellers mange O: Skal du så også flytte skole? Håber jeg ikke, for det lyder som om du har fået nogen fantastiske venner! :)
    Og herhjemme blev Valentines Day næsten ikke så meget som nævnt - som sædvanligt ;)

    SvarSlet
  4. Hehehe :D Nej vi flytter ikke sådan skole ! Det er kun hvis der er helt specielle problemer ! :D & TAAAK det betyder meget du siger det ! :D FØL DIG FRI TIL AT STILLE SPØRGSMÅL ! :D Det ville være skønt, jeg er her for den grund :P Og jaa pengene er bare dumme :D hehehe

    SvarSlet

Juhuu :D Skønt med kommentare :D