fredag den 26. februar 2010

:D:D

Lige set min første host lille søster spille teater !! Det var super Madeline Mertens ! :D hun er en meget generet super stjerne !! !!

Snakket meget med amalie på skype og i telefon :D:D det var skønt !
&såååå selvfølelig Aberdeen ! :D har sovet hos hende, og hængt ud med hende og nogle drenge ! Skal være med hende til mandag ?? Tror jeg ! haha.. Vi skal så også hænge ud imorgen, hvor vi skal hjem til Tyler og skramme hendes bedstemor væk !! det Håber moren ihvertfald på vi gør ! :D Vi bliver 12 der hjemme, for Tyler har 4 søskende, så er der mig og aberdeen + en der hedder Skyler nok = 8 med os alle + hendes mor og nogle af hendes veninder ! :D hahah. Hendes mor har inviteret ALLE til at komme..
Det bliver sjovt !
Så skal vi nok hænge ud med nathan og kyle ( 2 andre søde fyre). & ja. sammen med aberdeen har jeg det bare ALTID sjovt !!.. Så elsker jeg bare alle mine piger i min photo klasse !! vi hænger ud på søndag og fester for Marissa, som har fødselsdag, også har vi pige aften, en gang i næste uge !..
Så ugen er travl ! Har så mange mange planer !!

Håber i alle har det godt !!..

SÆRLIGE HILSNER !! :
Jeg vil sende en hilsen til min Far som har fødselsdag fredag ! (:
Tillykke far mand ! Du forholder dig jo ung og smuk :D !! hehe.. Jeg elsker dig, og tænker på dig.

Så til min Oldefarmor, som bliver begravet fredag. Jeg tænker på dig, og jeg ved du har det bedre ! Vi elsker dig alle sammen !! ! :)


Jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D