tirsdag den 23. februar 2010

biografen !

Lige været i biografen med Amanda og Aberdeen og set Dear John !! Vi alle stor tudede !! :D hahah. Den var god, og det var sjovt ! :)

Jeg håber dette er det mest deprimerende indlæg jeg nogen sinde har skrevet ??
Normalt er jeg virkelig altid glad, og jeg ved slet ikke hvordan jeg skal være, når jeg ikke er ?? Jeg smiler stadig, for jeg smiler jo for at være sød og imøde kommende men hvordan ved folk så man er sur og ikke SUPER glad.. Jeg har bare ikke så meget overskud tilbage ! Vennerne er klart lykkepillerne lige nu !! :) Jeg prøver at positiv, og det lykkes fint det meste af tiden. Men det må da også være sundt at være sur en gang i mellem ?? Det er min tro !!
Imorgen tidlig går jeg ud og løber alle mine fostationer ud af kroppen !! Det er ihvertfald mit mål !!


Det regner !! Jeg flytter først til min nye familie d. 6. marts, fordi (jeg synes)min hostmor har nogle seriøse problemer med kommunikation.. Det er heldigvis noget man kan arbejde på. Den første periode i ders hus, var skøn og jeg havde en rigtig god jul !...
Livet er lidt mere grå og sort end normalt !! Det kaldes nuancer ??? (siger de kloge )
Men det hele skal nok blive godt. Det gør det jo altid..

Når man tænker på, dette er den første "mindre gode" periode jeg har haft, kan det jo ihvertfald ikke være bedre !! Optur for hele året er jo næsten også for godt til at være sandt !! :)
imellem tiden, tjek lige mine fede link ud, i bunden af bloggen - de bringer smil på læberne SELV på dage som denne !! :) Jeg vil prøve at lade positiv energi til en bombe på min blog :D den skal nok komme..
+ http://images.google.dk/images?hl=da&rlz=1R2GPEA_da&q=Wizard%20of%20Oz&oq=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi Se den film !! personligt synes jeg den er død kedelig, men den skal ses, for musicalen der forhåbenlig en dag kommer til DK er fantastisk !! :D:D & det er vist den mest sete americanske børne film..


Jeg savner jer meget og håber i har det godt !! :D


Mange tusinde kys og tanker fra mig i jeres retning :D:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D