lørdag den 13. februar 2010

Valentines day snart !! :D

Har lige været sammen med min veninde Marissa. Vi så film og spiste is + starbucks :D hahha.
Når hun hjalp mig med at købe valentines ting til Aberdeen + Tyler ( + hende 4 søskende- fordi de er så søde.. )
Jeg købte en sød pose til hver og stoppede chokolade, et hjerte ihver og posen bliver holdt af en stor hjerte ballon ! Super sødt synes jeg selv :) hehe. Her er lidt billeder af dem !!


Til aberdeen har jeg også et gammelt billede jeg hat taget hun elsker med en stor ramme af pap, som jeg har skrevet på over alt + et sødt kort, og et Billede i en pink ramme af mig og hende med små noter på :)
Jeg kan ikke tage mine billeder med til DK alligevel, så mine veninder har delt dem, de tror de bliver mange penge værd en dag ! De er så søde :)
Til Tyler var det svært at finde på noget, for vi har ikke været veninder SÅ lang tid.. Jeg har taget en af mine danske kalendere og skrevet i den, det bliver hendes gave, men jeg vil klistre billeder i den, så hun for den ikke endnu, måske først når jeg rejser hjem ? ? Så på nuværende tidspunkt giver jeg et sødt kort og nogle danske 50 øre :) det er en joke vi køre, fordi jeg SIMPELHEN ikke kan finde ud af det Americanske penge system, så jeg kalder dem alle for "silvers" - det griner vi meget af :)

Tyler har 4 yngre søstre, som jeg bare elsker, og de er så nemme at gøre glade så de for også :)
Det hele er købt i $ store, så jeg gav kun 1 $ for hver ting.. Det løber nu hurtig op.. ..
Når glæder mig til at fortælle jer hvordan dagen er gået jeg sover som tidligere nævnt, ude intil på tirsdag, så jeg for nok ikke opdateret !!
Jeg har ikke en 1. periode mere.. Min engelsk lærer synes jeg var "for meget arbejde" så hun fik mig sendt til en studie hall.. Men det er også time-out rummet og du skal være stille blaa blaa og jeg har alligevel ingen lektier så jeg spurgte min counsler om jeg kunne droppe første periode og han sagde "super" !! :D
Det fungere også meget bedre, fordi Duncan (som er min fremtidige hostbror) har heller ikke 1. periode også kan han køre mig i skole !! :)
Det synes jeg er dejligt :)
På skolen til Valentine har de "syngende valentines" så du kan købe en "syngende valentine" til en fra din skole også kommer de og synger fra personen.. På et eller andet tidspunkt er jeg blevet spurgt nogle spørgsmål om det ! kan ikke huske hvornår ?? Men så igår kom alle over til mig og sagde "du var på DMHS nyhederne Ditte" ( det er skolens 5 minutters nyheder i 2. periode, men vi ser dem ikke i min klasse af en ukendt grund).. Alle sagde jeg lød here sød haha jeg havde sagt noget med jeg synes syngede Valentine var en god idea og at hvis jeg kunne synge ville jeg også :D..
Så kom Gui på, som er Aberdeen Eks kæreste som vi bestemt ikke kan lide mere. Han var meget ond mod aberdeen. Han sagde "I hate valentine because you fall in love, and so they end up breaking your heart".. Alle var flade af grin fortalte Aberdeen. Han var ikke i skole ( heldigvis for ham)..
Så på skolen er ALLEs navne skrevet ned på hjerter og man går så rundt og finder sit eget og andres hjerter på folk man kan lide og sætter dem på sit tøj :D Det var enormt morsomt..
Vi jokede meget med det.. :) & der var en drengs hjerte der sad RIGTIG højt på en væg, og alle prøvede at hoppe op, stå på hinanden osv for at få det - Det så rigtig morsomt ud hehe..
Jeg har dyrket meget motion på det sidste og lavet en video fra toppen af "Lost dog trail" til jer alle sammen :D hehe..
Når hav en skøn weekend alle sammen og Glædelig valentines day !! :)
Så vil jeg også sige at jeg håber min Fars side af Familien har en god Ferie til Egypten ! jeg tænker på jer ! :)



Lige et billede af min eneste ene !! :D

Elsker jer alle sammen og hav det super :D:D

4 kommentarer:

  1. Hej Ditte :)
    Jeg er ogsaa udvekslingsstudent her ovre i det store USA, i Illinois. Jeg ville egentligt bare kommentere paa din video, jeg synes det er en fantastisk ide saadan at filme og snakke til. Jeg blev helt roert, og jeg kender dig ingen gang!
    Men ikke for at vaere alt for creepy, jeg haaber du faar nogle fantastiske sidste 5 maaneder :D
    (jeg laaner lige din ide med videon, if you don't mind!)
    -Caroline

    SvarSlet
  2. Hey Caroline ! :D Hvor er du bare sød (:
    I don't mind ! :D Det er så skønt når vi kan inspirere hinanden ! :) :D
    Er glad for du kigger på min blog (: & taaaak for featback ! :D
    Skriv endelig hvis du for lyst, kan evt. også give dig mit nummer :D :) Hehe.

    SvarSlet
  3. Hej Ditte,
    Jeg synes nemlig ogsaa det er et herligt netvaerk blogspot giver for os udvekslingsstudenter :D Saa man kan faa ideer til at loese problemer og saadan :)
    -Caroline

    SvarSlet
  4. Jeg kunne ikke være mere enig !! :D Det er SUPER og det giver et indblik i andres måde at tolke omverden, + vi deler alle vores oplevelser og arfaringer ! .. .
    totalt i orden BLOGSPOT !! :D

    SvarSlet

Juhuu :D Skønt med kommentare :D