fredag den 12. februar 2010

Tralalaaaa

LAAAANGGGG hike idag med olive ( min stalker ! /MIN HUND ) jeg stjæler hende med mig !! hun er bare fantastisk, render med snuden i min hånd, hvor end jeg går, og det er bogstaveligt. Hun har hovedet i mine hænder HELE TIDEN ! hahaha.. når hun ligger i min seng og venter på jeg skal sove, så hopper hun på golvet og tager IGEN hovedet i min hånd, venter på jeg falder i søvn, også ligger hun sig til at sove :) !!! skønt, !!

Vi har startet vores nye theater stykke op på skolen, og alle er VILDT sure over hvem der fik roller og hvem der ikke gjorde og hvilke roller hvem fik.. !! meget fostrende, jeg synes alle skulle give folk en chance, være glad for hvad de får og bare slappe af ! Det forstår de ikke, og mange stopper fordi de ikke vil have den rolle de fik !!!!! Det er så dumt.. Når, men mere om det senere !! :D

Jeg håber på og få en plads med Kostumerne og hvis ikke, så finder jeg jo nok noget andet !!! Jeg vil ihvert fald ikke sidde der hjemme og lege surmugle får at få en plads !! haha...


Når... Håber i alle har det super godt !!
Jeg er begyndt at prøve at tabe mig :P
Jeg spiser nu ikke så sundt ?? cookies og Ice coffeés er svært at leve uden !!! Men dyrker meget motion ?? :D Prøver da.. Når ANYWAYS ! haah jeg tænker da ihvertfald på det, og det er en begyndelse !! :D:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D