onsdag den 30. september 2009

Homecoming dress og weekend :D

Har været ude og shoppe med Taylor, Elizabeth, Kaitlyn, Sierra og Daniella, som er mine gode veninder her :D Vi prøvede homecoming kjoler ! ..
Jeg fandt ud af min mor ikke ved hvad homecoming er, og måske ved i heller
ikke, ?? Det havde jeg slet ikke tænkt over :D
Homecoming er det store bal på skolen man altid ser på f
ilm, ( hvor de har korte meget fine kjoler på). Det bal med lange fine kjoler er prom :D
Vores bal er godt nok ikke på vores skole men, Whatever !..
Jeg fandt min kjole, den er pæn, klassisk, mørke blå, super sød, også var den MONSTER BILLIG
!!! $40 PLADASK
SIGER JEG BARE !! !
courtney kørte mig til centeret, fordi der var allerede 5 piger i 1 bil med plads til 4, så jeg ville ikke sætte mit liv på spil.
Så hentede Austin mig, vi tog i en park, og kiggede på børn der "iceblockede" ??? det er meget populært, man er på en bakke, og tager en stor, stor isterning, og fordi det er så varmt kan man bruge den som kælk ned af bakkerne :D Det såå sjovt ud ! :D

Så i dag har jeg været pænt deprimeret ?? Jeg havde kun 1 ord rigtig i mine Vocal words ( lige som staveord). & i chemistry test havde jeg kun 28 % !!! det var jeg sur over hele dagen !! Selv om jeg også fik 3 test tilbage med omkring 100 % rigtige i alle sammen, ( Historie test, fotografi, og chemistry )
Nårrh men jeg var bare lidt sur hele dagen, ( ikke sur, bare ikke det "normale" Ditte humør) , såå her til aften kommer Austin over med roser til mig :D ! :D Så kan man jo ikke andet end at smile igen, den dreng er alt for sød, han synes ikke en som mig kan have dårlige dage :D

Til homecoming er mig og Austin inviteret ind i en stor gruppe ! Det er den gruppe man tager
billeder med, spiser med, følges med, og gruppens piger gør sig klar sammen. :D
Det ser jeg meget frem til :D
Det er på lørdag homecoming er :D


Tak fordi i har læst min blog igen !! ..
Jeg håber i alle har det rigtig godt ! Knus Ditte ...

Billderne her under er: Det første er fra min hike tur, jeg elsker det billede :D & det andet er mine første roser fra Austin, da han invitrerede mig til homecoming :D
DER KOMMER FLERE !! :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D