søndag den 20. september 2009

At rejse er at leve !!

& det er så rigtig som det er skrevet !!! :D
Det er jo helt utoligt, jeg har det fantastisk, og er ked af jeg ikke for skrevet så meget, det er svært at holde en blog ved lige, men intet nyt er godt nyt !!!! Husk det, hvis jeg skrev hele tiden ville jeg jo ikke nå at nyde tingene her !! ANYWAYS !

Torsdag var en "halvdag" hvilket betyder alle mine timer var korte og dagen endte 11.30 :D så jeg tog med nogle veninder ud og spise, og på starbucks og ud og shoppe :D rigtig fedt !! Fredag var jeg til mit første baseball game med min rotary ( counseller ?? ved ikke hvordan det staves):D Det var en oplevelse helt klart !!

Så idag har jeg været ude og købe sko + strømper til min Klatretur (hike), down in the grand canyon til vandfaldet "havasu falls" ( slå det op på google, det sååå smukt !! ;D i'm so excited :D !! haha..
Det var dyre sko, men jeg skal hike RIGTIG mange miles, og det er 4 dage + jeg skal hike imorgen tidlig og ca 2-4 gange om ugen til min tur som er d. 8 oktober ! Jeg er rigtig glad for dem !! har prøvet en masse af familiens og venners osv, men min fod er så bred og kort at ingen er gode, og man midster sine tånegle :S + alle siger man ikke kan gå 2 uger efter og at ens fødder er en stor vabel ! AVVVV så jeg skulle have de rigtige sko, det fik jeg !
$125 det var faktisk noget af det billigste der var, men stadig god kvalitet ! Endelig :D rigtig god inverstering !! :D

Så var jeg til football game igen :D det var rigtig fedt :D !! og ude og spise med min familie ! ! Nu vil jeg så gå i seng, for den er 23.40 her, og skal op ved 5-6 tiden, og hike inden det bliver for varmt til at være ude ! (:
Idag fandt vi også en død rotte i vores pool !! ADDD, det var en ørn eller noget i den stil, der må have tabt den eller andet, ADD ADD: !!

Elsker jer, tænker på jer, og savner jer !!!
& forresten har jeg snakket med min Farmand på skype !! FØRSTE KONTAKT MED MIN FAMILIE ( ud over facebook) hhaha :D det var sjovt d:
vil huske snart at skrive igen d: SESSSSSSSSs

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D