tirsdag den 8. september 2009

Imorgen har jeg været her i 1 månede :D:D

Så er det en månede imorgen !..
Kun 10 tilbage :s
Den sidste uge har jeg oplevet så meget forskelligt. Jeg har været sammen med min veninder kaitlyn og sierra, vi hyggede tog billeder, var på starbucks, ogsåååå til min FØRSTE FOOTBALL KAMP ever !!.. Det var "arwsome".. Sjovt med noget så amerikansk, (:
Det var en rigtig fed dag d: og vi har lavet vores egent bord nu, nogle stykker i kantinen :D Vi er 5 ved vores bord nu :D
Såå har jeg været til drama klub møde, ( der var såå fed stemning ) hvor jeg fik snakket med en fyr der hedder Austin !.. UTROLIG talentfuld fyr, synger fantastisk, spiller 7 instrumenter, og er en stjerne til theater !
Men ja vi svingede rigtig godt, så han inviterede mig til sin fødselsdags fest :D jaaaa !!
Mulighed for at møde flere mennesker :D
Jeg fik lov at snuppe Courtney ( som også kender ham ) Med til festen, og det var helt vildt ANDERLEDES end nogle anden fest jeg har været til. Men det var FAAAAAANNNNNTASTISK !!!..
Vi spise mad alle sammen, også snakkede vi, lavede bål ( i 42 grader ) også begyndte de alle og synge og spille instrumenter, også fik vi kage, lå og snakkede ved poolen, spillede Guitar herro :D og Jaa.. Skøøøøn aften.

Så har jeg været i biograften igen ;D Set distrekt 9 der er en alien film ! i har ondt a alienerne, SE DEN, i starten troede jeg den var kedelig, men det er en FED FILM.. God pointe. !.

Så har jeg shoppet og meldt mig til klatre ned i Grand Canyon tur til ca $500 men det er en oplevelse, så håber det er okay :D
Igår aftes var mig og Courtney også sammen med 3 venner.. :D

Jeg har fået en del venner nu, og det helle er mere end vidunderligt, jeg er såå glad :D Havde ikke regnet med det ville blive så "nemt" men alle er fantastiske, og tror også det hjælper at jeg er så god til sproget. Alle elsker min accent. :D

Jeg var lidt skramt for "prom" ( selv om der er lang tid til). Så snakkede lidt med min Host far og Courtney om det, og de forsikerede mig de allerede vidste mange der ville invitere mig med :D


Austin og hans venner, har inviteret mig til at blive en fast del af deres "in N out friday!! "
In N out er like .. Hmmm. Det er et sted med fastfood men med rigtige råvare :D det er skøønt, og smager vidunderligt :D Såå det ville jeg selvfølelig gerne, de køre mig til og fra, og betaler hvis jeg ikke har penge :D så Hvorfor ikke d: hehe..

Skolen er okay, :D Er bare træt af skole, var lige glad for jeg var færdig med skolen, men nej mere skole. Men jeg overlever. min dag er såå fed i forhold til alle andres :D

- Håber i har det godt, Knus ditte. :D <3

1 kommentar:

Juhuu :D Skønt med kommentare :D