mandag den 28. september 2009

Nyt :D

hmm siden sidst.. Hmmm..
Ugen har været fantastisk, der har været Auditions til et theater stykke som skal vises om en månede ! .. Min søster kom ikke videre - Men Austin og en del af mine andre venner er med i stykket :D:D juhuuuu .. JEG VIL LAVE COTUMER !!
Så har der været clubrush, hvor at alle klubber på skolen prøver at få nye medlemmer :D
hm så har jeg været i Theateret og se et meget intense stykke !! orrh yeah, ikke andet og sige !! ved endnu ikke helt og jeg kan lide det ?
Så er homecoming kommet meget tæt det er om en uge, og har stadig ingen kjole, den skal jeg købe med nogle venner imorgen :D Jeg glæder mig..
Mig og Austin var ude igen igår :D:D det var SÅÅÅÅÅÅÅ SJOVT !!:. Vi legede jorden er giftig, i en park, og bare snakkede lang tid, også tog vi til Valmart, ( kl 23) købte is, og prøvede alle legetøjs ting i butikken der kunne larme :D hahaha

Så har jeg været til Duncan ( min 3. værts familie, hostbror ) fest. Det var fedt :D
Mange nye bekendskaber, de er næsten alle sammen bøsser, såå det er skønt. Mig, Cole, Austin og Courtney skiftede dæk på en bil ca. 1 ½ time, ahhaha :D
Men ja, fed aften !! Rigtig fed, så har jeg været til fødselsdag, og skolen går fint :D

Jeg håber også i alle sammen har det godt, jeg savner jer.. :D !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D