torsdag den 10. september 2009

Tak & nye dage :D

10 September 05.59 dansk tid :D

Synes mit navn i skolens data base er det bedste "Periwinkle frog" Hvilket er en smuk lilla blomst og en frø hahaha :D hmm nåår anyways..

Jeg vill bare sige ROTARY FOLKS OPMÆRKSOMHED ! Hvis i skulle komme forbi min side, TAK fordi i giver mig denne mulighed, det er jeg lykkelig for ! Tusinde tak, det er den bedste oplevelse allerede nu, i hele mit liv !!! Tusinde tak ! Dette program er det bedste jeg kender til, hvor er jeg stolt af at i har valgt mig til at kunne repræsentere jer og Danmark !! Tusinde tak.
glæder mig til at kunne sige tak i egen person og fortælle om mit eventyr ! . ( Men der er '"HELDIGVIS" LÆNGE endnu !!! )

Nårrh idag er det tvillingernes fødselsdag :D Tillykke ! Håber i for den bedste dag !! Har sat flag op, og sunget sang da klokken blev 00.00 dansk tid :D så er sikker på jeg er den første !!

Jeg er blevet inviteret ud af nogle venner i weekenden, så det er jeg rigtig glad for !, Tænk allerede at være venner med så mange :D

Jeg har også fået en beundre d; jaaaah, hvad hun ikke kan hende Ditte, også er han faktisk rigtig flot. ! Men anyways ! INGEN DRENGE ! så det holder jeg mig til :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D