onsdag den 10. februar 2010

San Fransisco og andet :D ! :D

Først UNDSKYLD lovede at opdatere oftere men har haft så travlt og slet ikke været hjemme, bor nærmest hos min veninde Aberdeen fortiden. Jeg sover der, og er der HELE TIDEN :) Hun er kind of, en amerikansk udgave af mig ?? vi har det bare SÅÅ fedt sammen ! .. Denne uge er meget afslappet. Idag var det half-day. Lørdag til Søndag skal jeg sove sammen med Aberdeen og Tyler at tylers hus og søndag til tirsdag skal jeg sove at aberdeens. Søndag er Valentines Day, og vi har romantisk pige dag ! ;D Vi har fri fra skole mandag, og tirsdag har vi late start, så jeg tager ud med en gruppe piger og spiser morgenmad, den dag! Mig Destiny, Jorden, marissa, Tyler, & aberdeen.. Det bliver rigtig hyggeligt ! ..
Min host familie har nogle fra Kina til at være i weekenden, og de har noget bryllups reseption at gå til, så de spurgte om jeg ikke kunne lave planer så det har jeg :D:D:D



Igår blev jeg rigtig sur, mest skuffet ? Først og fremmest er min ipod(min fars ipod) gået i stykker ! Jeg kom til at slette ALT fordi jeg ville opdatere den, men så skete der et eller andet ? Så Jeg tager den til Ipod store i weekenden og for den lavet.. Når men i lang tid har vi haft planer om at gå til ballet forstillingen skønheden og uhyrret min hostmor og jeg, og havde glædet mig SÅÅÅÅ meget !! :) Men så igår fortalte hun mig, hun havde inviteret en anden og jeg ikke kunne komme alligevel :( Det gjorde mig lidt fostreret, så jeg tog olive for en LANG hike, vi gik fra efter skole, til solen gik ned, hele vejen til toppen af en af bergene og ned igen, var lidt bange for solen ville være helt væk før vi kom hjem, for så er det TOTALT sort, her i ørkenen, men vi nåede hjem ! :)

Når så om San fransisco !! :D DET ER FANTASTISK !!!!! SÅÅÅÅÅÅ VIDUNDERLIGT ! :D totalt min yndlings by nogen sinde !! ikke sidste gang jeg kommer der ! HELT SIKKERT !! ...

Jeg oplevede såå meget, hele lørdag hang jeg ud med min hostfars søsters datter, hun er ældre end mig, måske 21? og hendes kærete er vist 24 ? De viste mig Hele San Fansisco som de kan lide det.. Vi var i dette Gamle spille maskine sted, så fik vi en slags bolle med suppe i ! De sagde de var et must at prøve der. Så tog vi til Alcatraz, som er et gammelt fængsel for meget kriminelle menneksker ! Det var meget spændende, vi fik højtaler i ørene også var det en selv guidet tur på omkring 1 time, efter det gik vi bare rundt. Så købte vi borittos og så Golden gate bridge ! :) Det var for vildt ! Se noget i virkeligheden der er på film, tv og billeder hele tiden ! :) Det var en fantastisk dag ! så tog vi hjem og spiste mad, og snakkede med hele familien ! :) Dagen efter tog vi hjem igen, jeg købte en bog, så jeg kan blive bedre til at læse engelsk! :) Den er rigtig god allerede og er kun på side 48 ( ud af 508) :P







Når jeg har det bare vidunderligt ! :D

Håber i allesammen har det godt, og at i stadig kan nyde alt sneen og vinteren ! :)

Lige i øjeblikket høre jeg Owl city and Ke$ha hele tiden ! Er vild med deres sange :D

Mange varme tanker i jeres alles retning ! :D
Tænker meget på jer og savner jer ! :)

2 kommentarer:

  1. NEEJ!! Nyder ikke vinteren og sneen! Det skal væk, alt sammen nu. Meen tager til Sverige i morgen og skal ud og stå på ski og snowboard for første gang, så lidt godt er der da i sneen, men eller må det godt gå væk lige nu med det samme! Og der må godt komme sol og varm! :D Hihi

    SvarSlet
  2. hehehe :D ja Det er reglen med "bare en smugle".. :D Så er alt godt !! Det er svært at styre, selv for naturen :D

    SvarSlet

Juhuu :D Skønt med kommentare :D