onsdag den 21. april 2010

ikke så meget

Denne gang har jeg ikke så meget at sige !!

min søster Signe skal konfirmeres d 1 maj !! - Underligt at side her over på hendes store dag :D ELSKER DIG !! :D
&så er Signe & mina syge ! :/ God bedring piger ! <3 tænker på jer <3

Når.. Mine sår går meget bedre, ar er GRIMME som bare pokker, men de er næsten væk.. Min albue gør stadig stjerne ondt, men igen - Det ser meget bedre ud, og skal nok blive helt fint igen ! :)

Har været sammen med Aberdeen idag ! det var sjovt, vi hoppede i poolen med tøj på og mødte op med neil lidt senere :D hehe..

Så er det Prom snart, d. 8 maj ?? Jeg glæder mig ikke rigtig endnu. Jeg synes det er meget drama og arbejde, men alle siger jeg SKAL med !... Nu må vi se, det skal nok ende med at blive en HELT fantastisk aften ! :D Det er jo trods alt med mine bedste veninder og en sød date :D ...

Håber i alle har det super godt !!
Jeg tager til RYLA torsdad - det er en slags camp alle os Exchange studens skskal på fra mit distrikt ! Det skal nok blive sjovt, jeg glæder mig meget §!! Er hjemme igen på søndag ! <3 Så der ses vi :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D