torsdag den 26. november 2009

Nye hostfamilie og flytning:D

FLYTNING .
Sidste fredag efterskole kom min counsler Marcia og hentede mig. Havde pakket alt mit stof, og var nu klar til at flytte :D Jeg lavede en slags gavekort til Familien Mertens på en middag før jeg tager hjem igen, så jeg kan se dem igen!(: Så gav jeg dem et Rotary tørklæde jeg brugte som kort, og havde skrevet en LANG hilsen på. Det var kun Maddie og Jonell der var hjemme der jeg sagde farvel.
Det var svært, jeg er jo kommet pokkers tæt på denne vidunderlige familie på disse PRÆCIS 100 dage ! ..

Som sagt kom Marcia og hentede mig, hun fortalte at jeg IKKE skulle til den nye familie med det samme, men overnatte hos hende, :) fedt nok, Marcia er cool, bare Næsten blind, og har aldrig i mit liv været SÅÅÅ sikker på at dø i en trafikullykke som fra Mertens hus, til den Resturant vi skulle spise på :).. Vi mødtes med hendes veninde og jeg fik lækker Humus salat! Efter maden tog vi i biografen og så NEW MOON ! :D Den var rigtig fed.. Så tog vi til hendes hus ( STORRRTTTT,men langt ude i ørkenen, et lille golf sted ) Vi snakkede længe..

NYE FAMILIE : Lørdag morgen skulle jeg så møde hvad jeg troede var Teresa, Native American Woman, skolelærer og alene.
Det så også ud til at passe, indtil min nye hostfar kom,Hector. Han er mexicaner.Så det var også meget sjovt tænkte jeg. Han snakker ikke rigtig engelsk så godt...
Så kom den her dreng ind. Ikke særlig høj, skød ham til min alder, og tænkte okay, hvad laver han såå her???? .. Men han var så min host bror, hans navn er Miles, og han ser bare sød ud! :D

Familie karakteristik :D :D
mor Teresa.
Hun er skole lærer. ( Highschool, lidt som en hjælpelærer. ) Hun er en smugle doven, ikke så høj, har sort hår og er tyk :) ( hendes kælde navn er "Den lille fede" på spansk. ) Hun spørger om det samme hele tiden. Derud over er hun meget givene, og kærlig.
Hector som er min nye host far. Han er mexicaner og som de er. Meget larmende, sød, givene. Han synes ikke jeg spiser nok, så fodre mig med Chilli hele tiden ( gad vide hvorfor jeg ikke spiser :P ) hahha.. Ej, han er rigtig rigtig cool ! Drikker meget og ryger en smugle. Han er svær at forstå fordi han snakker spansk meget af tiden. Jeg tager alt til mig jeg kan, og prøver at lærer det sprog også, har ingen forventniger om det lykkes. Meget kærlig mand, han siger mange søde ting hele tiden, og han kalder mig, hans super model, eller prinsesse.

Miles - Han er 19, og ser bare super godt ud !.. Han henter mig normalt fra skole. Han arbejder, og fester.. Jeg hang ud med ham hele lørdag og søndag. Vi spillede spil på min Computer, besøgte hans venner, ( han kaldte mig ikke hans hostsøster, men hans veninde, så det var jeg glad for ) og ude og shoppe + Walmart, hans mormor og hans bror der bor som en hjemløs, men i et hus..
Miles er RIGTIG sød. Han hjalp mig med min telefon, og vi har grint meget.. Tror ikke vi kommer til at være vennerVenner.. Men han er bestemt en god bror..

Som en helhed spiser familien Mexicansk mad hele tiden -MEGET STÆRKT. De er søde og givene, og er helt sikker på jeg får en STOR oplevelse ud af at være her..De vil tage mig til Mexico og LasVegas, men det vil min Rotary club her måske ikke lade dem gøre:(
De lader mig leve mit eget liv på en måde ? så hvis jeg have en bil, eller kunne cykle rundt ville det være FANTASTISK !! :D De har haft 2 exchange studens førhen..

Hvis i har spørgsmål til dem, spørg endelig :D!!
Deres hus er okay stor..FED POOL.. Men alt for kold nu.Jeg kan alt i alt rigtig godt lide dem, og nyder bare min tilværelse her i det store USA :D!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D