onsdag den 18. november 2009

Tak på forhånd (:

Hej der ude !! .. Hmm, som det ser ud lige nu, er der kun 3 personer der fast læser min blog :D ? Så hvis der er nogle der ude, som ikke er de 3 skønne personer, ( mig selv, min far og Amalie ).. Så ville det være rart at vide.. hehe :D !! TAAAAK

Jeg har det forresten godt, og hvis i vil være fast-læser så tager det 5 minutter og kan varmt anbefalde det, for så behøver i ikke tjekke om der er nyt hele tiden, men kan se på jeres side når der er !! Mange tak..

Så noget sjov information !

Top 5 outfits/ stil på min skole ! Billeder der ligner. !

- Kyllinge hatten ? HVORFOR !! Respekt at man gør det, men OMG..
- Corset, hmmm, under tøj, eller bag lukkede døre er det måske okay?? Men AV! Det var bare kikset ! Hun var bestemt ikke den rette figur til at bære det, men modigt ! Billedet er super flot af det corset jeg fandt der lignede..
- Selvfølgelig skal pigerne der prøver at efterligne Gossip girls også på :) Cool ! :D ( Til nogle af jer, bedre held næste gang !

- Så brillerne ! Det er super cool ! ! ! :)
-Så Gossip Girls pigerne :D Super godt efterlignet af nogle ! Til resten, bedre held næste gang! :)
- Og sidt de lange støvler ! / VINTER STØVLER !! ??????????????? I ARIZONA.. Måske er det omking 25 grader udenfor, på de koldeste dage! Men de klæder sig som om de bode i det norlige Sverige ! Jeg er nu vild med det ! :D GOD STIL ARIZONA :D


Håber i har det godt ! Knus Ditte..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D