tirsdag den 10. november 2009

ØVØV !!


Bare en hurtig opdatering over starten af min dag.. Resten + ugen har været god ! SKRIVER OM DET HELE LÆNGERE NEDE, Meeeeeeeeeeeeen ! - Det dårlige først !

Min eneste rigtige ven( like RIGTIGE ven, du kan snakke med om ALT ) her over, Sierra Solee, skal flytte tilbage til California.. Lang historie hvorfor, hvordan osv. Men hun flytter højst sandsyndligt om en uge ! Det knuste bare mit hjerte idag ! Hun tud brølede, fik det afvide i skolen ( hendes far ringede ). Jeg troede hun skulle sige farvel til mig, ikke jeg skulle til hende ! Hun er min støtte, og mit største smil hver dag ! Så jeg har været rigtig ked af det.. Jeg tror det bliver rigtig svært det næste stykke tid uden hende... Hun er en stjerne ! Det er sku svært at holde af nogle, men det hele værd ? :/


Video er Tulle og charlie :D Faldt lige over den, og er det ikke bare sødt ?? :D:D





Når, jeg er ikke syg mere ! YEEAH det er super ! .. Så har jeg været med Marsha ( min counselor) på et rigtig flot Art museum, derefter ude og shoppe, også i biografen og se THE BOX !!! What a movie !! den er Freaky as hell ! den er mærkelig ?? Men RIGTIG GOD :D see den når den er i DK ?! Eller ? Se en anden:D Det er var en fed dag !!

SJOV INFO ! - "Brødre!", En film i måske alle kender ? Måske ikke , men jeg kender den ihvertfald, og den er syg :D den er fed nok, en smugle skramende også videre. Men ANYWAYS ! Brødre, er nu blevet transformed til en engelsk film :D Det er TOTALT det samme manuscript, men det er da lidt cool, der snart kommer en film her i USA, der faktisk rigtig er en dansk film, Den americanske title er sjovt nok "Brothers" ! Den kommer til December her i USA, og fandt også billedet for den :D



















Så idag her til aften har jeg set stykket "Oliver".. Det var VILDT GODT !! SUPER DUPER ! Austin spillede en af hovedrollerne, og tror det betød meget for ham jeg kom og så det. Det er godt :D !
Det er et lille theater, inden for i et hus, og det er helt vildt den måde det er lavet på. Skuespillerne spiller det virkelig til dig, er højeste 40 cm væk fra dig, tager dig i hænderne, danser og synger !.. Det var Kanon.
Men Oliver Twist, er jo nu en trist historie. skøøøøøn oplevelse :D !!


Så vil jeg håbe i alle har det super godt, og nyder at det ikke kun er tekst den her gang :D jeg vil prøve altid at gøre det lidt mere spændende.. :D hehe Ved godt jeg staver forfærdeligt, men det er nu som det er !
JEG SAVNER JER ALLE OG ELSKER JER !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D