onsdag den 2. december 2009

1 december !








Hmmmm. I dag har været en helt vild fed dag ( det meste af den) nu skal i høre.

Jeg vågnede og det var rigtig koldt, så jeg tænkte, YES ! den 1- december og julen er med mig :D! Så jeg løb over og åbnede min julekalender, hvor der var et lille billede af en nisse og en hund og en mand i den anden. Derefter blev jeg SUPER glad for fandt ud af der var en numer 0 ! .. JAAAA 2 låger åbne allerede.. :D ( faktisk 4 hvis du tæller begge med. ! Ja det er måske lidt kedeligt for jer at høre om, men en stor ting for mig :D ! GOD GAVE MOR OG SIGNE :)

Efter det, tog jeg varmt tøj på, for det er jo d. 1 december, da jeg kom neden under for at spise morgen mad er jeg alene, og har pt ingen til at køre mig i skole. Så jeg ringede rundt.. Jeg havde rart dårlig samvitighed, og for at være ærlig var jeg rart sur på min host far der ikke "gad" køre mig i skole.. De siger jeg skal tag bussen og FINT mig mig :D Det gør jeg gladeligt hvis jeg vidtse hvor den var.. Mandag gik jeg rundt 30 min udenfor for at finde den, og se om der var nogle andre børn jeg kunne spørge, men ikke en levene sjæl ! ..

Så Austins mor, ville komme - Men i samme sekund ville Amanda ( min gode veninde ) også godt ! Skøøøønt med så fantastiske mennesker, jeg ringede så til Austin og sagde jeg ikke behøvede hans mors hjælp alligevel.. Hun skrev en sms hvor der stod at jeg var en del af hendes hverdag nu, og selvfølelig ville hun altid hjælpe mig (: Super sød mor !

Når men Amanda kørte mig til skole. (:
Min nye host familie er ikke lige mig ? Jeg er meget taknemmelig over hvad de gør for mig. hmm. Det er svært at forklare hvad det er ?. Men jeg vil ikke brokke mig her :) Spørg hvis i vil vide mere.... Har et værelse & badeværelse er tæt på mine venner nu, og bor i midten af alt ? Så alt er nemmere med hensyn til venner :) SKØNT..
De bekymre sig heller ikke om hvordan jeg kommer til og fra skole, så her mandag stod jeg LÆNGE og ventede udenfor min skole, og ringede til dem osv. Til sidst gav jeg op, og min ven Christian var så sød at køre mig hjem... Hvad skulle man IGEN gøre uden FANTASTISKE VENNER !! ?? :D

Mertens familien var den bedste man kunne Ønske sig ! .. Jeg ved min 3. Host familie også er fantastisk. Duncans familie. Duncan er super cool. og homoseksuel. Han er skøn (:

Tilbage til d. 1 december :D !

Min veninde KAITLYNS fødselsdag !! JAAAA ...
Vi fik cupcakes som Elizabeth havde lavet, og sang. (:
Efter skole tog mig, Sierra, Ashley og Kaitlyn på Starbucks, og hyggede, derefter tog Sierra mig og Ashley til Dollerstore, & Target også til mit nye hus her, og bare tog billeder og havde det fedt :D Billederne er fra der :P hehe Mange nye på facebook :D

Så alt i alt har min dag været rigtig god (: '

Jeg skal til Grand Canyon igen på fredag ! :D Med alle de andre Exchange studens fra mit distrikt ! Det er bare de fedeste ture i kan drømme om, og jeg glæder mig helt vildt :D !
pt har jeg ikke noget sted at sove fra imorgen til fredag ! Men har en masse nødløsninger klar: Christians hus, Kaitlyns hus, Amandas hus og Austins mors hus.. :D !
Jeg vil opdatere snart igen ! & ENDELIG SKRIV KOMMENTARE ELLER SPØRGSMÅL !...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D