mandag den 21. december 2009

De sidste par dage ! (:












De sidste par dage har været skønne !
Mine Finals er overståede og jeg klarede det okay :) Jeg dumper ihvertfald ingen klasser! :)

Marsha kom og hentede mig forleden dag og vi tog ud og spiste med en mand fra min Rotary klub ( lettere beruset mand og meget højtråbende, men super sød og sjov ! Puuhaa, ) Han fortalte mig at Marsha havde sagt hun ville savne mig ufattelig meget når jeg flytter tilbage til DK igen. Hun har lovet at besøge mig hehe.. Rotary manden fortalte mig også at Marsha snakker om mig hele tiden, om vores shoppe ture, snakke osv. hehe. (:Så gik han, og Marshas familie kom !
De er SÅÅÅÅ søde og vi fik skøn mad, som den lettere berusede herre fra Rotary betalte.
Da Marsha kørte hjem udvekslede vi gaver. Hun gav mig danske småkager, en pung og et nyt tørklæde ! :)
Hun invitrede mig på ski weekend efter nytår ! - Juhuu. Det ser jege meget frem til..
Jeg elsker at bruge min tid med hende. Hun er vel tættere på de 70 år end de 50. & ser forfærdelig og køre rigtig rådent! Men hun er bare rigtig skøn, og vi har nogle rigtig dybe samtaler og jeg lærer meget fra hende. (: Jeg ser hende som jeg ser mig selv i hendes alder, og jeg tror hun ser mig, som hun var i min ! :D Vi minder om hinanden.. (: Hun er nu sjov. Har haft mange mand og er meget ærlig og "lige på"..

Det betød meget at finde ud af at hun faktisk også sætter pris på den tid vi har sammen (:


Så idag har vi haft stort TeaParty.. Mig og min hostmor brugte morgenen på at gøre alt klar osv..
Så kom de 20 gæster og alle havde småkager og sandwich med..
Sandwich blev sat op på line på køkkenbordet, Tea blev lavet så meget at vi brugte alt det rene vand..
Småkagerne er en tradition de har hvert år hvor ALLE tager småkager med også udveksler de dem, så alle har mindst et dusin af hver slags kage..

Jeg havde da lavet ( prøvet at lave Brunkager ) Det havde jeg ikke held med, kan jeg vist rolig sige, ( Billeder kommer ) og da jeg stod med flydene væske og der efter krummer ud over hele køkkentet og sagde " Jeps this is my danish amazing cookies" så fik vi begge grineflip og de endste med at blive pebernødder. Men jeg brandte næsten dem alle og ja. Hmm
Her regner de jo ikke i cl, g, kg, så jeg tog "sådan ca" og det virkede vist ikke helt :D haha.
Det var KLART en oplevelse og ser frem til at skulle lave risengrød en dag :D haha
Heldigt at jeg havde fået Danske småkager af Marsha :D


Nogle af pigerne til Vores Party der er samme alder som mig og går på min skole, snakkede jeg meget med, og de sagde ! " det er så underligt at snakke med dig, fordi jeg ved vi er samme alder, men du virker så meget ældre !" det fik mig til at tænke meget.. Jeg føler ikke jeg har udviklet mig SÅ meget? Men folk kommentere det ofte faktisk ? At jeg er livs klog, er smart, ved meget, god at snakke med, sjov, osv ! :D Så det er måske rigtig og hvem vil ikke gerne være alt det ?? SELVGLAD - mon ikke !! :D hahhaha ej.

Billeder kommer, men de er ikke fra mit SUPER FEDE NIKON D5000 For ville ikke risikere at det gik i stykker med alt det tea og småkager. (:


SKRIVES ..

God jul og godt nytår !!

PS. Ser pagten og Pyrus haha :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D