torsdag den 24. december 2009

Jeg vil bare ønske glædelig jul til jer alle sammen hjemme i Danmark. Jeg er glad for at høre det er hvid jul i år ! Gid det må blive en fantastisk aften for jer alle, ! :D

Min egen juleaften, skal jeg hænge ud med min gamle hostfamilie. Der bliver ikke så meget jul i år her, igen sne og ingen julemad (: Men hyggen er her ! & det er vel nu engang det vigtigste.

Jeg har været inde og se The Nutcracker og det var bare helt vildt fantastisk og smukt. Det var med min host mor.
På vejen til Balleten begyndte det at regner virkelig voldsomt, vi klarede den (: Selv om jeg var nåde bange. 5 personer døde pga en dust devil ( http://images.google.dk/images?hl=da&source=hp&q=dust%20devil&rlz=1R2GPEA_da&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi ) De er normal ikke farlige overhovede.. Det var 13 biler og 7 lastbiler der kørte galt.


Så havde vi pige film aften for nogle dage siden (: Mig, Marissa, Aberdeen og Rebecca, det var super ! (:

Jeg fik aldrig sagt farvel til Sierra, men det er nok også nemmere sådan her.. Dette er ikke farvel, men på gensyn ! (:

Imorgen skal jeg snakke med min familie i Danmark! Det ser jeg meget frem til. Jeg skal dog vågne op tidligt. Alamen riger kl. 7... (:
Skype er en fantastisk opfindelse og kan alligevel følge med i jule højtiden så hehe.

Håber i alle har det fantastisk, jeg savner jer meget og elsker jer rigtig højt..
Mange jule knus og kys fra mig på den anden side af jorden ! <3


P.s Det jeg har mest lyst til lige nu, er at lave en engel i sneen, så alle sammen, lav en for mig !! :D hehe<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D