onsdag den 16. december 2009

HEY :D

Har rigtig dårlig samvitighed over jeg ikke har skrevet i så lang tid.
Jeg vil heller ikke skrive idag, har simpelhen så meget at lave - Men GLÆD JER :D !!

Der er sket SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ meget siden sidst. VIRKELIG...

Stik ord + hurtig historier:

-Grand Canyon,
-December,
-Ny familie + 2 skønne hunde og fantastisk hus !
-Finals (eksamner)
-Nye klasser
-Snakket med mor (:
-Tilladelse til at købe drømme kamara :D !!! :D SÅ GODE BILLEDER KOMMER...
-Sierra Flytter ;( :( ØV ØV ØV (bedste veninde her )
- Pige aftner
- FARVET HÅR.
-lavet mit eget kamara !!! Det kan tage et billede af gangen og de er negative og meget dårlige fordi det tager billedet 30 sek at blive taget så de er meget slørede. Men det er da sejt, er det ikke ??? :D
-Hmmmmm. jaaa TUSINDE TING

Arrh jeg stopper. Mine Engelsk papire stirre ondt på mig.. ØV ØV.. Men sådan er det...

Første final i morgen (Theater and English. )


Elsker og savner jer ! seeess :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D