onsdag den 30. december 2009

Julen :D

Hej alle sammen !! Julen er ovre og nu er det nytår !
Jeg LOVER at fortælle om min fantastiske jul, men nu skal jeg altså til Flagstaff til vinter og sne ! :D - Skal afsted med min rigtig gode Exchange veninde Sofia fra Sverige ! :D

Jeg håber i alle har det godt, og ønsker jer et fantastisk nytår !
Pas på jer selv og jeres fingre ! :D


I mens jeg er væk kan i alle så lægge hjernerne i blød for at finde en Fotograf i kender, eller kender nogle som kender en, som kender en, som er fotograf :D !! ? ??

Jeg vil søge ind på Københavns Tekniske skole ,med hovedfag inden for fotografi ! :D
Jeg mangler en læreplads i den forbindelse og vil gerne havde hjælp !! :D
Solveig og min far er super, allerede hjulpet og fundet massere før jeg kunne nå at vågne :D hahha ..

Mange tusinde tak på forhånd !! KNUS :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D