fredag den 18. december 2009



DÅRLIG SAMVITIGHED ! så nu må jeg snart få skrevet...

Stik ord fra sidst :
-Grand Canyon,
Jeg var i Grand Canyon med Rotary og det var super !! Jeg har glædet mig meget til at skive om det :D
Sad med Sofia Michelle og Gabi i bilen, + voksne (tom og Marchal ).. Det var super hyggeligt, alle de andre kørte i en slags lille bus, og mange skrev de var SÅ misundelige fordi vi ( vores lille pige gruppe ) altid har det så sjovt :D hehe
Når men Vi fik mad sagt hej til alle og set GrandCanyon + IMAX.
Lørdag aften kom Rotary medlemmer med Mad og vi fik alle Rigtig god Thanksgiving mad - JUMS.. Så havde alle en Desert fra deres egent land med, så massere af sjove deserter. :D
Så havde vi "bytte gave leg" Det var SÅ sjovt.
Derefter sagde Rotary de havde en overraskelse og kom ud med sokker til os alle, med ting i. CD med billeder fra HAVASU turen, slik, mussemåtte med billede på af os, og USB stik. Og vi var alle meget glade. Det var så sødt af dem, MEN SÅÅÅÅ !! så kom de ind med en MP4 og højtalere til os alle !! Mange begyndte at græde for stemningen var så god, og hvad har vi gjort så vi fortjener alle disse ting ?
Hvad har jeg gjort, så alle gør så meget for at give mig oplevelser og minder. Hvorfor er jeg den heldige ?? Jeg har ingen svar. Jeg er bare SUPER LYKKELIG.. Rotary - TAAAAAK FOR ALTING...Så havde vi KÆMPE pudekamp i måske 20 min. med ca. 30 af os, og 100000 puder i et af vores Hotel værelser. SÅÅÅÅ FEDT . :D
& Fortalte Rotary om min hostfamilie og de besluttede at flytte mig. så søndag da vi tog hjem, overnattede jeg hos Marchel som er en af de Voksne og rigtig sød ( Sofias fremtidige hostfamilie )
Vi var til en Rotary Jule fest, ( Michelle og Sofia var der også ) :D

-December,-
Kan på INGEN MÅDE mærke det er jul, ? ja slet ikke. Men prøver da at følge med i Pagten og andet Jul.. hjælper ikke.. Øv øv. Men ja. Sådan er det :D Det er meget anderledes her. Jeg nyder det meget og har det super stadig :D

-Ny familie + 2 skønne hunde og fantastisk hus !
Min nye familie som jeg flyttede til mandag efter skole ( fik ikke sagt farvel til den anden ). De er SUPER søde.
Mor, 2 nye hostbrødre og en far. Men han er i Kina lige nu. Her er Super fedt. Skønt hus. Billeder kommer., Glæder mig til at fejre jul her. og vi skal til California mellem jul og nytår ! JUHUU .. :D

-Finals (eksamner)
Så i denne uge er Onsdag Torsdag og Fredag, Final days. Vi har de sidste eksamner, og det er RIGTIG svært.. Jeg prøver. Jeg tror jeg dumpede engelsk, men fik 100 % for min egen optræden i min theater test. Det er det eneste jeg ved, so far ! ..


-Nye klasser
Så har jeg skiftet min Theater klasse og engelsk klasse, så ny engelsk lærer og Nu Teknisk Theater istedet ;) Det bliver sjovt ! :D

-Snakket med mor (:
På Skype ! Skønt.. Skal snakke med Fars side + familie Juleaften kl 16 dansk tid (:

-Tilladelse til at købe drømme kamara :D !!! :D SÅ GODE BILLEDER KOMMER...
Så er det købt !! JAAAA.. RIGTIG MEGA DYRT.. Men jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅ glad for det. Har også fået forsikret det i de næste 4 år. Jeg, JAAA jeg er SÅÅ glad at min mave har gjort rigtig ondt :D Det er et Nikon D5000 og jeg er sikker på jeg vil kunne bruge det for MANGE år i fremtiden, så jeg er bare super glad for at jeg måtte købe det.
Jeg har taget mange billeder og vil sætte nogle af dem ind nu :D


-Sierra Flytter ;( :( ØV ØV ØV (bedste veninde her )
Øv øv, savner hende allerede, hun flytter nu imorgen ! Jeg skal måske hænge ud med hende Lørdag og se racerløb :D det bliver nok sjovt. Hun forstår mig altid og jeg synes det er rigtig trist det er hende. ! Men vil heller ikke være mega selvfikseret og ikke tænke på hvor hårdt det må være for hende at flytte væk nu :( troede hun skulle sige farvel til mig, ikke omvendt... :(

- Pige aftner + FARVET HÅR.
Med Sierra og Ashley. Det var sjovt, og jeg kan rigtig godt lide mit nye hår :D !!



Alt i alt har jeg det stadig vidunderligt & jeg håber også i alle sammen har det skønt. :D ! Jeg Elsker og savner jer.

GOD JUL OG GODT NYTÅR ALLE SAMMEN !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D