torsdag den 29. oktober 2009

TRÆT ! :D

Jeg er SÅÅÅÅÅ udmattet, men på en helt vildt god måde !
Har næsten ikke sovet de sidste MANGE dage på grund af stykket Rumors, min skole fremføre. Jeg ikke kun står for kostumer, med min skønne veninde Nicole, men laver også make up og hår nu ! Det er SÅÅÅ SJOVT ! Men har som før nævt været i skole fra kl. 8 til 22.30!! .. Det er i dig selv ikke noget problem, men så er der lektierne, og så computeren, hvor der er en masse søde intereserede mennesker der skriver ! :D
Har besvaret en masse spørgsmål til nogle andre unge der var intereseret i en "exchange student" på den ene eller anden måde, det har været rigtig sjovt !!
At være involveret i Theater gør mig rigtig glad, for det er super sjovt, og alle er så søde, sammenholdet er FANTASTISK - og for mange nye/tættere venner :D !!
Stykket er rigtig rigtig sjovt, har set det såååå mange gange nu, og er stadig flad af grin selv om det handler om en mand der har skudt sig selv i hovedet ! !haha !
Når men håber i alle har det godt, det har jeg :D
Austin kommer og henter mig lige om lidt, så tager vi til skolen igen, og gør klar til theater, han er med i stykket, ( skuespiller) og virkelig dygtig ! .. ...
Jeg savner jer og elsker jer !!
billedet er min rigtig gode veninde Sierra, som jeg bruger utrolig meget tid med (:
TUSINDE KYS ER NU SENDT !
VI SEEES !!

1 kommentar:

Juhuu :D Skønt med kommentare :D