søndag den 25. oktober 2009

SORRY !!

Jeg har ikke rigtig haft tid at skrive, men jeg vil give en hurtig opdatering :D

Har været på ferie :D det var kind of VIRKELIG fantastisk :D
Grand canyon, Thomestone, bisbe, og toscon. Der er massere billeder på facebook, så ja kig :D Vi oplevede en masse sjove ting, og det har bare været vidunderlig..
Denne uge har også været rigtig god, så alt information for nu er

JEG HAR DET SÅÅÅÅ SUPER GODT !! :D

en eneste lille bekymring, jeg har ikke en 2. hostfamilie endnu, så måske skal jeg flytte highskole, fordi der måske er en familie der, og det vil jeg bestemt ikke ! Men jeg tager det som det kommer !
Det hele løser sig nok i sidste ende, :D
Idag skal jeg mødes med nogle af mine exchange venner, sammen med nogle af mine veninder her fra. det skal nok blive rigtig sjovt !!

HÅBER I ALLE HAR DET FANTASTISK !!

Kys til jer alle, jeg savner jer !! knus Ditte. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D