fredag den 22. januar 2010

SORRY ! :D





det var så bare lige en smugle fede billeder taget de sidste par dage ! :D
Så er der mere tid igen, og jeg LOVER at opdatere bloggen mindst 2-3 gange om ugen ! :D Jeg har fundet ud af at der faktisk er en del der læser min blog ( mange kommende exchange students ) ! :D det er jeg super glad for, og meget beærret over ! :) Som i jo nok har lagt mærke til, så staver jeg forfærdeligt, og skriver hvad jeg tænker + falder mig ind!! Det må så være charmen ved min skrivestil ! Hvis i nogen sinde har problemer med at forstå, eller spørgsmål - SÅ KOMMENTÉR ENDELIG OG SPØRG !! :D jeg ville elske at svare ! :) Når de sidste par dage har været en smugle stressende ! .Jeg havde fri fra skole mandag fordi det var MLK day ! ( Martin Luther King day )..Har heller ikke haft tid til at skrive i min dagbog den sidste månede, så har INGEN idé om hvad jeg har lavet ! Håber hukommelsen vender tilbage nu, når jeg prøver at indhente det fortabte ! :)Jeg er lige blevet vaccineret idag ! den sidste Hepatitis A+B.. Så er det overstået ! :) ENDELIG.. Det har regnet uafbrudt de sidste MANGE DAGE ! det flipper alle totalt ud over, for det er NOT NORMALT overhovede !! Det vil regne de næste 2 uger ca. Det skyldes et tropisk vejr der krydser Arizona/scottsdale hver 10. år. De nyder regnen, jeg er så mindre "super glad" over at have våde tær, og tøj hele tiden ! Intet er lavet til regn, så veje er lukket og det regner gemmen taget på skolen.. Jeg synger bare bamses regnvjers sange inde i hovedet :D hehe..
Der har også været advarelser om tonador over Phoenix ( hvilket er første gang nogensinde ) ..så har jeg været i biografen og se "AVATAR", "did you hear about the morgans", "the lovely Bones" and "the princess and the frog". Fik et gavekort fra Rotary i julegave til harkins movie theater ! (: Så har jeg været til rock Revalution - en stor rock koncert på min skole ! fik taget nogle fede billeder den dag.!! :D Har ingen denne månede oplevet SÅÅÅ MEGET FEDT :! I skolen er der nyt lunch table - sidder med KUN mørke piger/sorte. Det er anderledes og alle glor på mig, fordi jeg er TOTALT HVID og ikke rigtig passer ind ? Mine 2 gode veninder Distiny og Marissa sidder der. Flytter nok igen, til mine andre venners bord - Aberdeen, Nathan, Gui osv osv.. . Bruger meget tid med Aberdeen, hun er for sjov og ja ! Elsker hende :D:D Jep, jeg vil opdatere en lille smulge offtere det lover jeg !! :D




Så var jeg sammen med KRISTOFFER LIICHT !! :D:D::D:D::D !!! SÅÅÅÅÅÅ OVERDREVET INDSYGT at se en af man var venner med OGSÅ i DK her ! Han er på exchange i New Mexico.. Det var for fedt, vi shoppede og hang ud hele dagen ! <3,>
TIL ALLE JER KOMMENDE EXCHANGE STUDENS ! i skal glæde jer sååååå meget ! Det er det bedste år i hele jeres liv ! Det er overdrevet så meget i vil opleve, møde, grine og lave !! Det er det bedste valg jeg har gjort i mit liv, og håber det bliver det samme i jeres ! Selvfølelig vil i savne dem der hjemme, men jeg hårde farvel, er endnu bedre gensyn ! :) De forsvinder jo heller ikke, facebook, skype og email er gud ! :) Jeg er så glad på jeres vegne, og igen, tak for emails og spørgsmål ! (: billeder her er fra TecTheather som jeg her i 2. periode nu.. Vi lære theater 1. om alt i Tec. Det er Cooper (min hostbror) med den lilla og organge shirt .. Det er min ven cameron med den blå bluse..



Disse billeder er fra min Photo. Det er marissa, destiny, aberdeen, jordan og mig :D de er super veninder alle sammen !! :D <3>



2 kommentarer:

  1. Hejsa,

    Jeg læser din blog, og jeg synes du tager nogle vild gode billeder. Jeg ville lige høre hvad for et kamera du har? ;D

    Hilsen Line

    SvarSlet
  2. Hey Line ! :D Nikon D5000 !! Det er min lille baby ! :D Elsker elsker elsker det !! :D
    Det er super nemt, super godt, og super sjovt ! :D

    SvarSlet

Juhuu :D Skønt med kommentare :D