onsdag den 13. januar 2010

Okay :D




Så er der en lille smugle mere information og en video ( til min snsøgning som fotograf) som min ven kristoffer liicht har hjulpet mig med at lave!! ( TAAAAK ) !
Min jul og nytår var rigtig skøn, men meget anderledes..
Jeg fik rigtig mange gaver, tror alle var bange for jeg ikke skulle få nogle så det var rigtig fedt - så alle gav :D Det var en FANTASTISK oplevelse, og kan faktisk også rigtig godt lide ideen med at åbne om morgenen med pyamas og smil og morgenmad + sokker !!! :D:D . .
d. 24 blev jeg vågnet op af min far !! :D Han ringede og sagde vi jo havde en skype aftale :D Så jeg snakkede skype med ALLE fra far siden af familien - Skønt at se jer alle igen !! :D Så fik jeg også skypet med mor ! :) Det var også rigtig dejligt..
Så var jeg sammen med min gamle familie ( The mertens ) vi spise Mexicansk ! :D Jeg fik pyamas hele 2 af dem, og en masse små søde gaver af dem alle. Så var vi i kirke :) Det var skønt.. D. 25 kom cooper og vågnede mig, nu kunne han ikke vente mere :D så fik vi snegle og tea og åbnede gaver. Troede ikke jeg ville få så mange så gemte lidt på mine for ikke at føle mig totalt dum og bare side der, men så var ALLLLEEE gaverne under træet bare til mig !!! Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle gøre ! det var som at være 5 år igen ! HOLD DA OP ! fik bland andet en Photo bog, nye mega fede ralph lauren solbriller, tørklæder, armbånd, sko gavekort osv osv osv :D
NY TRADITION TIL DANMARK !!!
Jeg tænker d. 23 om aftenen få en lille gave ( Pyamas eller noget, man kan have på d 24) Så alle den 24 om morgenen kan åbne gaver, og børne har HELE DAGEN til at lege, så er de beskæftigede mens de voksne + andre laver mad. !!! Så skøn mad om aftenen, børne er trætte og går i seng, også har de voksne RESTEN af aftenen, + natten sammen til at hygge !! :D:D
Det kan da ikke blive bedre !!
Til nytår var jeg med min veninde Sofia og hendes familie i flagstaff ! Det var bare så hyggeligt, og vi kælkede meget ! :D + lavede snemand /kone.. selve nytårs aften var vi i down town flagstaff ( hvis man kan kalde det det ?? ) .. Vi gik bare rundt også TOTALT random så vi en nogle vi kendte, andre exchange students, også flere og flere og der var HELE det andet distrikt + en smugle flere !! Så det var rigtig fedt, at se dem alle sammen, lige før nytår !! :D
også så vi grandkovle drop !! Og ja ! det var hvad det var ! en stor grand kovle der faldt omkring 1 meter ned da klokken slog 00 ! WOOOWWW !! american tradition ! haha.
Jeg troede den ville eksplodere eller komme fyrverkærig eller noget, men nææh nej, den faldt bare..... en smugle ???... Det var nu SUPER fedt alligevel ! vi havde lige fået fantastisk mad og også tidligere den dag. ...
Så tog vi hjem til Sofias host forældres søns lejlighed & drak en noget godt champange :)
Så så mig og Sofia en film og gik i seng :D hehe ...
Dagen efter tog vi hjem og hele vejen tog vi til en masse seværdigheder vi kørte fordi. Det var SÅ smukt og rigtig sjovt.
Siden der har jeg fundet ud af at min yndligs ting er at sidde i min vask og vaske mine ben -med en masse starin lys :D & tage en masse smukke billeder !!
At tage billeder gør mig glad. Det har en mening for mig. Det er ikke lige gyldigt. Der er ALTID et resultat og altid noget at arbejde med. DERFOR er min drøm nu at blive fotograf !!

I hele mit liv har jeg haft den samme drøm, Hjerne kirug! men nu har det ændret sig. Jeg ved nu hvad JEG vil ! :D
Her er nogle billeder fra tiderne.. & videoen..


http://www.youtube.com/watch?v=L5PQnWpO5DU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Juhuu :D Skønt med kommentare :D